Många pussar av sugslangen

1
Nu får det räcka.
Jag har bytt tracken tre gånger senaste dygnet.
En gång hemma och två gånger på sjukhus.
Det är kuffen som inte håller tätt.
Vem fattar vad det betyder?
Inte så många.
Men skitsamma.
Det är inte alls kul i alla fall.
Hej då från mig.
 
#1 - - Anonym:

Tre gånger.... jösses vad enerverande!!! Kan de inte tillverka grejor som fungerar??? Skulle du kunna designa om något så det blev bättre? Känns som ett så onödigt problem.

Svar: Jag ska få en större track nästa gång. Det kanske hjälper.
Harpasione

#2 - - Ylva La:

Förstår att det inte är kul. Därtill allvarligt och svårt. Nu har jag läst på om kuffar och fattar vad det betyder att den inte håller tätt.
Hoppas tredje gången gills och sänder digital puss på pannan istället!

Svar: Tack!
Harpasione

#3 - - Maggan:

Hej Tina !
Hoppas det blir mycket bättre med den större tracken, jag håller tummarna för dig så det känns tryggare
Härlig konsert du var på (från ditt Instagram)
Hejdå från mig