Sommarpratare

Ja, jag lyssnar på sommarpratare fortfarande.
Alla är bra, för det är formatet jag uppskattar.
Någon berättar om sitt liv och spelar musik, och frågar mig ingenting som jag måste kämpa med att svara på.
Jag blir alltid berörd.
,Så vill jag ha det.
Berätta för mig!
 
#1 - - Ann-Marie Johansson:

Hej Tina!
Ja, jag lyssnar också på sommarpratare och instämmer: Berätta!
Det var länge sedan jag var inne på din blogg och jag blir starkt berörd när jag läser: "Jag kommer att leva ändå.
Det svider i mellangärdet och handen är öm, men inget kan rubba mig.
Jag älskar."

Apoå det vill jag ge dig ett annat radiotips:
P2 kl 19.03 tisdagen den 21 september "Till det som alltid funnits"
av Sara Parkman och Eric Sjögren.
Ett allkonstverk, musik och berättande från Ställbergs gruva.
Naturen, politiken, andlighet, lokalt, globalt, dåtid, nutid.
Jag blev starkt berörd också av det radioprogrammet.

Varma hälsningar från Ann-Marie Johansson


Svar: Lyssnat. Tack! :-)
Harpasione