Alla bara dör!

Björn igår.
Lisa, Thomas, Stellan, Isa, Britt Christine...
De lever inte längre.
De kände inte den isiga vinden i ansiktet idag.
De såg inte att himlen var blå, och kände inte att solen var alldeles kall.
De köpte inget skrubb med citrondoft, ( som jag inte känner).
Men det gjorde jag.
Jag lever inte särskilt mycket, men jag finns här.
 
#1 - - Ann Hennicks:

Tina, du är ta mig sjutton den största kämpen jag vet. Du är viktig för många och det som gör dig extra fantastisk är att du är modig, att du vågar uttrycka glädje, ilska och sorg, rakt och ärligt. Du gillar antagligen inte överord, men du gör skillnad och ger oss andra perspektiv som är utöver det vanliga. Fortsätt med det. ❤️

#2 - - Anna:

Jag är glad att du finns!

#3 - - Ylva La:

Jag är så glad att du fortsätter lyssna, tänka och berätta vad du tänker. Och hittar på utmaningar och förverkligar kreativa idéer.

Du langar upp ribban högt ovanför hoppställningen och man är tvungen att ta sig i kragen rejält för att inte framstå som en mental vekling. Det är bra! Vi behöver alla idoler. Du är min mentala Mästarnas Mästare.
Puss mitt i citronskrubbspannan!

#4 - - Ingrid Svensson :

Tack för dina tankar om att leva här och nu, samt att se och njuta av det som finns runt dig.