Idag

Idag är en sån där vanlig dag som man råkar ut för i vilken situation man än befinner sig tror jag mig ha förstått. Man vaknar och stiger upp, pratar och träter med sina närmaste, äter något till frukost, undrar lite vad dagen ska bjuda och vad man själv ska bjuda dagen?
Mitt i krig, folkmord, sjukdom, översvämning, fattigdom och övermättat välstånd är det fullt av vanliga dagar
Det är skönt.
Det är värdefullt.

Jag är så glad över alla kommentarer som skrivs både här och till min mejl! 
De gör mig mindre ensam om min situation. (Som jag ju alls inte är ensam om för övrigt.)
Men jag undanhåller er alla kommentarer som innehåller namn, andra än era egna, för dem får ni stå för själva förstås. Känner bara att jag vill vara så anonym det nu går i cyberrymden...
Sprid gärna bloggen, men då behöver ju folk inte heller veta vem jag är faktiskt... 

#1 - - Helena Angvik:

Kära Du!



Tusen Tack!



Jag har det också tungt i mitt liv!

Mamma har ALS och jag älskar henne!Det är tungt och plågsamt att stå brevid!



Jag förlorade en gosse i graviditetsvecka 23.

Jag har en son som är 11 år!

Han är min stora glädje i livet!!



Jag skänker Dig mina varmaste Tankar!

"Din Blogg är fantastisk!"