Bonds

Bonds
Nu får ni se min rumpa.

Den kommer förmodligen inte att avslöja min identitet för någon som inte redan känner den.

På bilden är den iklädd en trosa av det australiska märket Bonds,

som den för övrigt är så gott som alltid numera.

Mina första kom jag över i närmaste mataffär i Avalon norr om Sydney i januari 2005.

Numera har jag en privat leverantör.

Lyxigt.

Bonds finns inte i Sverige, vad jag vet,

och det finns inga andra trosor som är tillnärmelsevis lika sköna och samtidigt lika fina.

Hur kan det vara så i vår globaliserade och marknadsekonomiska värld?

Det är ett tecken lika gott som klimatförändringarna på att systemet inte fungerar.

Fr.o.m. idag kommer min lyxigt Bonds-klädda rumpa att vid behov få trona på den självtorkande toaletten.
Den har inte armar.

Men under ringen finns två små duschar, en fram och en bak, som man styr med en spak.

Tryck och fördelning: först lite fram och sen lite bak eller mycket på en gång både här och där.

Det är valfritt.

Dra i spaken bara.

Sen kommer fläkten.

Knäpp på knappen och en ljum vind blåser torrt.

Sus och dus.

Titta här:
http://www.zodee.co.uk/Womens/Lingerie/Bonds/Hipster-Boyleg/

#1 - - Jenny:

Underbart! Jag säger bara: Njut i fullo...

#2 - - S:

Vilken rumpa och vilka underbyxor!! Vill oxå ha!!

#3 - - Jenny T:

Alltså de där Bonds trosorna har figurerat ett tag i mina öron. För ett par år sedan blev jag tipsad om dem och jag kunde beställa från deras vän på nya zeeland, för de gick inte att få tag på här i Sverige. Borde man inte kunna kräva det som en slags kvinnlig rättighet, att få ha sköna trosor?!!!
Jag orkade dock inte beställa från nya zeeland för jag tyckte det verkade krångligt, men nu känner jag att jag borde överväga det igen....