#1 - - Tomas:

Hej,
jag har läst allt på din blogg.... och lyssnat på Carling, schysst artist verkligen. Höglund diggar man ju sedan tidigare, hoppas han kommer till stan igen. Nu håller jag på och gör min blogg-debut, för jag vill börja säga något till dig.
Jag vill säga att jag tänkt mycket på dej, Mannen och hela din familj, och tänkt på hur mycket jag tycker om er och hur mycket jag vill att ni ska finnas där allihop, så att jag kan få se er många fler gånger, se er komma som ett litet lämmeltåg på cykel, säga hej och mors på sta'n och ta en kopp fika ibland och oftare. Vad ska man/kan man/orkar man säga, har jag tänkt länge på, ja det har snurrat i min skalle, under hela tiden sedan jag fick reda på hur det är med dig, då mitt under våren när så mycket roligt ska hända egentligen. Man gör sig till en liten, liten ynklig människa, en som inte ens orkar möta tankarna på det som människan man håller av tvingas möta med hela sin kropp. Det räcker nu, skärpning har jag sagt till mig själv många gånger under sommaren, men jag tänkte aldrig på att skriva.
Jag hoppas att du sover gott och kan cykla tryggt imorgon. Kram/ Tomas