Samarbete

Vi sydde en poncho här hemma en dag,

en assistent och jag.


En fleecefilt och ett hål med någon slags kant,

var min idé.


Vi började,

resonerade,

klippte,

oj blev det så!,

sydde, nålade, tänkte,

resonerade lite mer,

hämtade mer tyg,

sydde en söm till...


Ja, fast det enda jag egentligen gjorde var ju att tänka och resonera.


Till sist var den färdig,

och tänk att det ser precis ut som om jag gjort den alldeles själv.

Precis lika raka eller krokiga sömmar och överraskande design som jag skulle gjort.


Tur?

Eller superproffsig asssistent?

#1 - - O:

En proffsig assistent och en ännu proffsigare arbetsledare!

Jag kan tänka mig att ni hade roligt under tiden ni skapade och utvecklade din idé.

Grattis båda två!! Lycka till med nästa projekt.

#2 - - AnnaMaria:

Inte tur...men säkert proffsig & lyhörd assistent och en supertydlig designer, tänkare och resonerare!? Men visst är det skönt när saker man gör blir som man vill och tänkt sig. =) Kram

#3 - - Jenny Tistell:

Med din hjälp kanske till och med jag skulle klara sy :) /J

#4 - - HME:

Lägg genast ut en bild av resultatet är du snäll.



/H

#5 - - V:

En bra symaskin kommer man långt med, och en klok hjärna med goda idéer:P