Kallt

Det är kallt om benen att åka permobil.

Om man då tar sina skinnbrallor

och klipper av dem

till liksom ett par benvärmare?

Vore inte det bra?

Och tufft?

Och snyggt?

Lite udda.
Lite nitar på

i trollsländemönster?

#1 - - Maria:

Skit snyggt! Det blir som ett par caps.Det önskade jag mig när jag red. Lite vilda västern. Maria

#2 - - Irving:

Låter kanon! Tufft. Får mig att tänka på en takutflykt i skolan...
Skönt att du är hemma igen iallafall och att du har användning för PEG:en. Tråkigt bara att det gjorde ont. Tänker på dig. Kram

#3 - - Johanna:

Låter HELT ok, gillar det där med nitarna!
Skönt att höra att du är hemma igen!
Kramar!

#4 - - Elin:

Vänta nu här! Bara för att du är krasslig går jag inte med på vad som helst. Dom där benvärmarna vill jag allt se först innan jag välsignar.
Kram E