Fel, fel, fel...

Men jag hade ju fel!

Varför har ingen sagt nåt?

Sverige spelar sin första match i EM den 10 juni.

Där ser ni vad svårt det är.


Om fem minuter börjar kvällens landskamp mot Slovenien.

I tv3...

#1 - - Agneta:

Du skulle kunna skriva hur mycket fel som helst. Jag tror på allt du skriver och tycker mycket om att läsa vad du skriver. Fram till för 10 min sedan hade jag ingen
koll alls på Sverigs matchtider.

Mitt fotbollskunnande sträcker sig till IFK Lidingö P98 lag så det vore en dålig idé att ta på mig rollen att skriva nyhetsbrev om Fotbollshändelser. Det finns en risk att jag skulle missa många viktiga och stora händelser. Dock kommer jag nog inte kunna missa Sveriges EM matcher.
Nu kan jag, tack vare dig, glänsa i familjen med att Sverige spelar sin första match 10 Juni.

Googlade följande matcher (men det kände du säkert redan till...)

10 juni Grekland-Sverige kl 20:45

14 Juni Sverige-Spanien kl 18:00

18 Juni Ryssland-Sverige kl 20:45

Kram Agneta från Lidingö