Del två

Handstilen  förämrades men  idéerna utveckladees.

#1 - - Mari:

Helt underbart!!!

#2 - - Isabella:

Vilken underbar liten människa! Både hjärta och hjärna! Och skriva kunde hon redan då!

#3 - - jenny:

Helt underbart!! Verkligen! Så typiskt dig på någe vis.

#4 - - Ylva L:

Underbart är ordet!



Jag är glad att du hittade en man som passade, och gjorde livet så intressant här i Sverige att du stannade. Trots att jag utan tvekan tror du hade fixat ett mycket bra barnhem, utan att någonsin ge upp. Jag gillar din man och dina barn mycket bättre än afganhundar.

#5 - - HME:

Hej bk. Grymt kul att läsa. Om du då hade kunnat läsa om vad det faktiskt blev som en av möjliga framtidar hade den väl stått sig rätt bra med allt mer eller mindre oavlönat miljöarbete och din lärargärning och din kärlek och föräldragärning och din nuvarande kommunikationsgärning som jag inte riktigt vet hur jag ska benämna. Mission nånting (possible). Jag är mycket glad att jag fick växa upp på 70-talet i en värld där du var med och tänkte och formade känslan inför livet och möjligheterna. När jag blir ännu större ska jag bli AI-aktivist igen. Det var fantastiskt att som arton-, nittonåring hitta ett vuxensammanhang där jag kände mig så extremt hemma.



Får jag komma och bo natten må-ti? Det börjar ganska tidigt på tisdag.



/H