Deklaration

Jag har hittat bra böcker att läsa på nätet.


Avslutar nu

Svek

av Karin Alvtegen.


Före den

Du som ej finns

av Carl-Henrik Wijkmark.


Tulpanerna är i knopp.


Jag har fått erbjudande att skriva ett valborgstal.


Kunde jag inte motstå.


Så om jag är lite tyst...

#1 - - Mari:

Fattar. Lycka till!

#2 - - Elin:

Heja! Kommer att bli tidernas bästa tal! Tur att du fått förstärkare, så att det hörs när du talar!

Kram E

#3 - - Ann-Sofie:

Oj vad jag blir glad! Redan till förra årets vårtal föreslog jag dig så det glädjer mig mycket att det blir du nu! Håller med Elin om att det kommer att bli tidernas bästa tal.

Ann-Sofie

#4 - - Franck:

Människa! Om inte du har något att säga oss alla, då vore det bättre att bara låta vårfåglarna tala! Jag beklagar att jag inte är där för att höra dig!



Jag fick lite obehag när du nämnde deklaration, vilket alltid har gett mig känslan av något viktigt jag missat. Men denna deklaration var något annat, som sagt!



Franck

#5 - - Mattias S:

Bara du lägger ut talet på bloggen sen, så.



:-)

#6 - - Ylva L:

Vilken välförtjänt ära!

Var och när? Förmodligen är jag för långt ifrån, men kan tipsa andra..........eller är det så himla lyckligt att ALLA valborgstalare läser ditt tal? YIPPPIIIIIIIIIEEEEEEEEE i så fall!



#7 - - Miriam:

Hej! Jag har just hittat din blogg, via vimmelmamman. Min pappa fick als-besked i torsdags och jag drogs hit precis som jag dras till allt om als. Nu har jag läst lite här och där en stund och du skriver så fantastiskt bra! Det är en fröjd att läsa.



Lycka till med allt, jag kommer tillbaka och tittar till dig.

#8 - - harpasione själv:

Klart ni ska få se talet. Om det blir något!

Miriam-hälsa din pappa att han kan leva länge länge till! Säg att motgångar är stärkande, om du tror att han blir glad.