Årets julklapp

fick jag idag:

 

toppenfenomenala blodgasvärden!

 

Det betyder att jag andas bra och vädrar ut koldioxid som jag ska.

 

Egentligen behöver jag ingen ventilator men fick hem en ändå.

Den puttar på när man andas.

 

Nu blev jag så pigg så jag började göra punkt och stor bokstav igen.

#1 - - Ylva L:

JIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO



Jag jublar!

#2 - - Otsi:

Hipp hurra! :-)

#3 - - ewa:

Tycker om punkt o stor bokstav när Du skriver det!

Ylva L behövde nog inte förklara sig! Hennes jubel fyller hela min skärm = ) Stämmer gärna in!

mvh ewa

#4 - - Anonym:

Åh vad bra!!!

#5 - - Mari:

Jag säger som Mary Poppins:

Superoptimoppistoppispangfenomenalis!!!!!!!!!!!!!!!

#6 - - jenny:

han kan sin sak den där tomten!!:) :)

#7 - - Miriam:

Underbart att läsa!

#8 - - Maria:

Så glad för din skull!

#9 - - En annan Tina:

Härligt!

#10 - - ann:

Jättekul!! En sån toppenpresent redan före jul. Kanske det blir en bussarong också på julafton, vem vet!! Jag googlade på bussarong efter ditt förra inlägg och upptäckte att det trots att det var ett tag sen bussarongerna var inne så får man ganska många träffar.

#11 - - cruella:

Finfin julklapp, vad glad jag blir!