Skratt ändå

Sedan länge är det känt att det är

bättre med en bollkalle i kanalen

än en kall balle i analen.


Så en dag skrev ordglad vän att hon

kurade i röd kåk vid svart å.


Min hjärna skuttade till och skrev tillbaka:


Bättre kura i röd kåk vid svart å än svarta kukar med röd tå.


Fick tillbaka:


Hellre kura i röd kåk vid svart å än röka kåda i sur vrå

Hellre kura i röd kåk vid svart å än köra sur diva i rökt åk


En sista på den:


Hellre kura i röd kåk vid svart å,
än råka svara med luren på.


Jag fnissar och frustar.

Inga regler, ingen logik.

Bara ordlek.


Vår senaste:


Bättre leka roliga ordlekar i cyberrymden än


borda rymlig eka på Cypern


meka bleka cyklar jordiga som synden


Vår största utmaning hittills:


Bättre en demonregissör med syntetisk röst i permobil än...


Ta itu med den du!

Skratta!

Det gör jag.

Min lösning kommer i nästa inlägg.

#1 - - AnnaMaria:

Lika mycket mina ögon tårades av ditt förra inlägg så tårades de även av detta, men av skratt istället för gråt. Roligt med ordlekar, vi är sådana här uppe också. Ibland himlar barnen med ögonen åt oss, "hur barnslig får man bli" tycker dom.



Jag ska ge mig på ett försök till den sista...



Bättre en demonregissör med syntetisk röst i permobil än...



en söndergissad prao med teknisk mobilsyn



=)

#2 - - O:

Bättre en demonregissör med syntetisk röst i permobil....

än en permanentad demon i en högerfil

#3 - - Isabella:

Bättre en demonregissör med syntetisk röst i permobil än...



en spermadonator med asymmetriskt organ i gräddfil

#4 - - Gise:

Bättre en tröstregissör i permobil

än en syntetisk demon utan smil

#5 - - Elin:

Bättre en demonregissör med syntetisk röst i permobil

än en ond marodör med ynklig tröst i porrmotiv

#6 - - Franck:

Bättre en demonregissör med syntetisk röst i permobil än...

en syntetisk demontör i fin permafroststil



Du är underbar!

#7 - - Lena:

Hellre en demonregissör med syntetisk röst i permobil

än en frisör med silikonbröst i min päronfil...

#8 - - Mari:

Bättre en demonregissör med syntetisk röst i permobil än en rostig päronregissör med demonisk synt i sin mobil



Jag gillar att du tar ut svängarna åt alla håll...! Kram!

#9 - - ylval2:

Hellre en demonregissör med syntetisk röst i permobil

än en melonkonspiratör med ny-etisk östasiatsstil

#10 - - Ylva L:

För att ta ställning i dun-debatten:



Bättre en demonregissör med syntetisk röst i permobil

än sönderryckta nakna bröst i massor av mil

#11 - - ordglade vännen:

Söndergissad prao...ljuvligt!