Flugan


Varm natt.

Klibbigt.

Lakanet av.

Ååå skönt.


Då kommer flugan.


Först på benen.

Uppför och nedför.

Uthärdar.

Vad är den ute efter?

Kommer den att ge upp?


Nej den ger sig aldrig.


Ansiktet.

När den kryper från näsborrarna över läpparna in i mungipan

kvider jag.

Fast jag inte vill.

Mannen vacklar upp igen.

Utan glasögon.

Ser inte flugan

i mungipan.

Lakanet på.

Benen och armarna fredade.


Vid nästa attack biter jag ihop.

Jag kan stänga munnen så den blir flugtät,

men tänder sticker fram.

Flugan går på mina tänder.

Jag uthärdar.

Men jag kan inte somna samtidigt.

Det blir nästa utmaning.

#1 - - MB:

Först tänker jag, hur f-n står du ut,ser tänker jag, vad har du för val..

Shit, vad du är strong.

#2 - - Anonym:



Moskitnät! Funkar det?



Kram Anna

#3 - - Jenny:

jäkla fluga