Beska droppar

Jävla förbannade satans jävla kaffe.

Huvudvärken kommer krypande.

Gör det bara.

Jag står ut.

Jag är härdad.

Förbannat härdad.


Kom inte dragande med snödroppar och friska vårvindar.

Inte till mig.

Tack.

#1 - - Anonym:

Vårkänslor? :)

#2 - - Sara:

Jag vill ha kaffe!

#3 - - Jenny:

Vårvindar är inte friska. De är kalla och irriterande. Kaffe är egentligen ett gift.



Du är härdad. Fan vad du är härdad. Jag pratar så ofta om att "stå ut" men jag är en klen sate vill jag lova. Du är bäst½

#4 - - Jenny:

Det där ½ tecknet skulle egentligen bli ett ! Men jag slant på tangenterna!!

#5 - - Franck:

Jag kan åtminstone dra kudden över huvudet eller gå ut och gå, när Centralsmärtan slår till. Eländes! Har det med kaffet att göra? Drick te! Fast jag säger till mig själv att "jag ska aldrig...om bara denna smärta försvinner", så är det som bortblåst någon timme efter lättnaden. Hjärna? Jättegärna!



Bort allt vad ont i huvet gör!

#6 - - Isabella:

Du behöver en rejäl irish coffee. Och sedan ett uteligg bland snödroppar i friska vårvindar!

#7 - - Mattias:

Jag kommer inte dragande med något mer, jag lovar. Jag är ledsen för att jag kom dragande med saker.

#8 - - Ann:

Beska droppar är beska även för den som är härdad. Hoppas att huvudvärken är en sån som går över av kaffe! Puss i pannan

#9 - - eva:

Hej Harpasione!



Till slut får nån väl ändå ta risken å komma dragandes med nya snödroppar krokusar och tillochmed hästhovar... och se om man blir nockad eller...

#10 - - H:

Får du inte dricka kaffe längre, eller? Förklara...



/H

#11 - - O:

Puss i pannan!

Hoppas allt känns bättre idag. Trots snöandet!

:)

#12 - - Mattias:

Hopp och styrka!

#13 - - Franck:

"Sången sover uti tingen

som här lever på vår jord.

Hela världen börjar sjunga

blott du kan dess lösenord."



Så enkelt skaldar en von Eichendorff (i mitt lilla häfte) och den är skriven just för DIG, och för DIg och för Dig och för dig och för di...



Och särskilt för dig! Varma hälsningar / Franck