Nej, fy faan

Ingen fest,
ingen mat.
Näringsdryck och frys, frys, frys.

Ta mig härifrån.
Ta mig till en annan dag.
I framtiden.
#1 - - ann:

Saknade dig på festen. Många hälsade till dig. I morgon är en annan dag!

#2 - - Siw Helenius:

Hej Tina!

Jag saknade också dig på Amas fest. Vi skulle ha suttit vid samma bord.

Precis som på skolavslutningarna, då vi senast träffats, sprang jag runt med kameran och plåtade allt och alla. Jag ska ta reda på, hur man kan skicka bilder, så att jag kan mejla över några till dig.Det var flera "gamla" elever, som sjöng för Ama, men jag tror inte det var några av våra gemensamma Cedern-elever.

Många hälsningar från Siw

#3 - - MB:

Ingen julmust i år? =(

#4 - - KL:

Jag har tipsat om din blogg för att bli nominerad till Stora Bloggpriset via

http://hemligamorsan.wordpress.com/



och hon valde att nominera dig. Lycka till!

#5 - - Sara Holmén:

Hoppas dagen idag är bättre! Vill bara säga att sedan jag börjat läsa din blogg (efter P1 inslaget - hade blivit tipsad om den innan dess också, men då tog jag ett principbeslut att inte läsa eftersom jag tänkte att jag inte ville läsa som ett utslag av nån sorts sensationslystnad. Insåg ju sen att bloggen var nåt helt annat än vad jag trott)

är jag helt fast! Det känns som att jag refererar till nåt jag läst här i vartenda samtal jag för nu för tiden. Tack!

#6 - - Ann-Marie:

Jag förstår att det inte var din dag.Jag saknade dig så klart. Det blev tomrum. Men du har ett eget rum inne i mig.