Ja, snart november!

Kommer ni ihåg vad mycket sol det kan vara en helt vanlig november?

Kolla annars mitt första inlägg i december förra året.

Snart är vi där!

 

Mitt statistikexperiment funkade,

i alla fall på mig.

 

Nöjd.

#1 - - O:

Tack för påminnelsen om november 2008. Det var intressant att gå tillbaka och läsa din statistik och kommentarerna. Hoppas vi alla får en riktigt skön höst.

Puss på pannan.

#2 - - MB:

Jo du, det är så man längtar till november när man kollar din statistik! ler

MB

#3 - - Franck:

Statistik är ett nyktert sätt att se på tillvaron och där sannolikheter (statistiskt sett) krymper kan man fortfarande lägga in mycket tro, engagemang, mening och you name it, som det heter. Men oftast talar statistik till vår fördel eftersom vi är förbålt pessimistiska och fast i 'känslan' av små sannolikheter.



Det är tex en ganska liten sannolikhet att jag ska bli riksspelman i fiol, men det skiter jag fullkomligt i. Istället går jag från pinnhål till pinnhål och förbättrar mitt spel (vilket är mkt blygsamt f n). Jag undviker att fråga nån annan just nu, vad de tycker, bäst så.



Så ge oss mer statistik. Särskilt i november!