Haveri

Datorproblem och datorsupporten är på semester. När det är fixat ska jag berätta hur roligt jag haft under tiden.

#1 - - Selma:

Jobbigt med support som tror att det är ok att ta semester.

#2 - - Taran:

Vilken "tur",att du bara har haft "kul"!Vad hemskt verkligen för dig!Men jag har skrattat åt dina elektriska tandborstar etc. så tårarna har runnit!Tack!Du ser till att underhålla folk med din härliga situationskomik!?Och skojar om allvaret!Hoppas datorstrulet ordnar sig!Nu!Soliga hälsningar:)

#3 - - hans norden:

tack för ettt suveränt program. har själv als sedan -97

#4 - - mAria:

Hej. Väntar...

#5 - - annika:

Hmm, supporten får snabba sig hem! Ser fram emot nya inlägg från dig. Ha de gott!

#6 - - Eva Blomkvist:

Jag håller med Annika nu får supporten skynda sig, jag längtar efter att få läsa din blogg. Kram så länge

#7 - - M:

Supporten må vara på semester men han ser nog till så att någon hör av sig på måndag! ;)

#8 - - Anders "ekan" Ekdahl:

Long time, no see....

Minns en händelserik och fostrande tid i mitt liv som du var med och påverkade positivt. Kalltjärn, Skogskurs i Fagersta med sövande föredrag (tror alla somnade) DÅM, Cirkus på RÅM i Allingsås, Fladdermöss i Sala och mycket annat.

Tack för den tiden. Du var med och påverkade att jag och flera andra fick en bra och givande uppväxt.

Nu är jag pappaledig till min 1-åriga dotter som nyligen har fått sin första fjällupplevelse i Storlien. Annars så jobbar jag med kvalitet på ett Svensk/japansk bolag i Lund.

Kram ekan

#9 - - Stina:

Hej!

Din blogg är intressant att läsa.

Du får be dina assistenter att de ska bråka lite med supporten så att din dator funkar igen.

Hälsningar Stina!

#10 - - Lina:

Tack för ett fint och tänkvärt Sommar! Jag är så glad att jag fick höra dina ord och tankar. Alla borde höra ditt sommar. Verkligen alla skulle må bra av dig. För du tänker så himla skönt. Tack!

#11 - - O:

Längtar efter att läsa om hur du har det! Väntar på att darorsupporten skall börja jobba snart igen. Idag är det fredagen den 13:e och jag hoppas det blir en riktigt bra dag.

#12 - - O:

Ber om ursäkt för att jag inte stavade rätt till dator. Är det den fuktiga värmen eller är det dagens datum som gör mig ouppmärksam?

#13 - - Sven Oskar herbert Lindh: