Söndag

Jag har nyss fyllt 45 år.

 

Jag fick ett underbart överraskningsparty.

 

Ingen ångest vilar i min 45-åriga kropp.

Det är jag mycket tacksam för.

 

Titta på Himlen kan vänta,

på svt play.

Det är mycket bra.

 

V. 6 spelar jag Ska –P.

Spansk punk .

Tyvärr tycks de plädera för legalisering cannabis och det har jag svårt för,

men nu är de favoriter ändå.

 

Och så fucking Valentine.

Det är ett skitfirande.

#1 - - Mattias Sigurdsson:

Himlen kan vänta... Var ett tag sen man såg den rullen, minns den bara vagt. Nåt med baseball och en trafikolycka, kanske en hund också?



Däremot såg jag samma morgon som jag läste ditt inlägg när det nyss kommit upp en annan film som grep mig en hel del. "A family thing" med Robert Duvall och han den där tjocke svarte glasögonormen James Earl nånting. Mycket bra film om liv och kärlek och hur saker blir som de blir.



Cannabis har jag knappt ens provat. Men tror ändå att en legalisering skulle ha sina fördelar. Som att minska de kriminellas makt.



Knepig fråga, dock.



Punk avstår jag från, mestadels.



Valentin höjer jag ingen bägare för. Trots det hamnade vi den dagen på en restaurang som en NewYork-mattidning korat till nr 60 i världen ungefär, en av två på listan i hela sydamerika. Utan att ha minsta aning! (Vi alltså, om vilken restaurang vi var på väg till.) Och utan att det kostade skjortan. Häpp, liksom.



Valentine ÄR ett skitfirande. Men inte i år.



Fast du som fyller år ska väl inte komma och klaga?



Grattis i efterskott!