V

vvvvvilodagen har jag inte vilat på
utan jobbat på ett manus.

Svårt.

Nu ska jag vila
därför tänker jag inte ta bort alla vvv...
#1 - - mAria:

Nej skit i v och vila du. Manus är viktigt.

#2 - - Isabella:

Låt alla v vara kvar! V som i vvvvvictory!

#3 - - Mattias Sigurdsson:

Vadå inga litterära mästerverk? Experimentell dikt ju!



Jag tror som Isabella att V:et är ett segervarsel. Låt stå!

#4 - - ann:

Har du fått några rapporter om ställningen i sommarprataromröstningen? Vet du hur du ligger till?

#5 - - MB:

Ser fram mot sommarens alla prator i P1, för jag tror att du kommer att var en av dem!

#6 - - Karin:

Hej. På Sommars hemsida står nu att de haft tekniska problem under några timmar, så om ni inte fick en bekräftelse så rösta en gång till! Bara en röst räknas. Heja på! VVVV!

#7 - - foreverlost:

Hej Tina..jag skrev en liten slogan...för att fiska lite röster till dig, så här blev den...



Wote for Tina...she got charm......wote for her....or we brake your arm... nå vad tycks..kanske lite mesig? :)

Vila upp dig ordentligt nu...jag skickar över lite kraft och massor av kärlek....och ett gäng kramar!

#8 - - Ann på Hbu:

V finns i avel

V finns i yvas

V behövs för att skriva trivas.

(Fritt efter gamla ramsan från Beskow(?)s ABC =

X är i axel

X är i yxa

X är också i pojkens byxa)

Ja, vad vill jag ha sagt med det? Att några extra v:n kan vara bra att ha...

PS Vadå för bekräftelse? Fick jag nån? Bäst att rösta igen...

hej från Ann