Det stora släppet!

Den 27 april blir det boksläpp i Hjalmar Bergman salen på Örebro Stadsbibliotek.

Alla bloggläsare är förstås hjärtligt välkomna!

Det börjar klockan halv tre med en timmes Mingel och bokförsäljning.
Halv fyra blir det program med uppläsning och musik.
Kul, va?!

Är det någon som skulle vilja framträda med något harpasionerelaterat så hör av er!
#1 - - Åsamamman:

JÄTTEKUL.

UNDERBART !

=))

Kan inte vara där personligen,

MEN i mina TANKAR...

#2 - - Livet just nu:

Fantastiskt! Vad synd att jag bor så långt ifrån. Hoppas det blir en kalasrolig fest! :-D



Puss på pannan

#3 - - Cecilia:

Underbart! Dock bor jag alldeles för långt bort, på andra sidan jordklotet (Kina) för att vara precis, för att kunna närvara. Men jag hade önskat kunna vara med och kalasa! Säger som "åsamamman" här ovan i mina tankar kommer jag närvara!

#4 - - Gudrun G:

Plötsligt händer det........och jag kommer. Har lagt in dag, tid och plats i kalendern. Vilken händelse!!

#5 - - Karin:

Åh vad härligt! Lycka till!!

#6 - - MB:

Grattis!!

#7 - - Helena:

Hej Harpasione! Vilken rolig nyhet. Hur känns det att bloggen blir bok?



Jag heter Helena, läser på Journalisthögskolan i Sthlm och håller nu på med ett reportage om ”sjukdomsbloggar”. Jag skulle vilja skriva om din blogg. Om du vill får du gärna svara mig på mejl, då kan jag också berätta mer om vilka frågor jag har. Finns på: [email protected]



Tack för en läsvärd blogg.

#8 - - Mattias:

I surely would. Men det går ju inte. Kan bara önska stort lycka till! /Mattias

#9 - - Catarina:

Vad kul Tina! Grattis! Synd att Rbg inte ligger nästgårds.

#10 - - KaosJenny:

Grattis vad roligt! Hade jag inte bott långt norrut hade jag dykt upp.

#11 - - Ann:

Jag kommer!!!! Vi ses där!

#12 - - Ylva L:

Bästa boksläppet ever!

Vi ses!

#13 - - En annan Tina:

Ur huse Örebroare!

#14 - - Mari:

Snittar beställda! Det här ska vi fira!

#15 - - Maria:

Men vad kul, kan inte närvara men vill köpa boken. Vad heter den?

#16 - - annika:

Jag kommer naturligtvis! Härligt!

#17 - - Lisbeth:

Sätt upp mig på listan! Vill för allt i världen inte missa denna högtidsstund :)

#18 - - Irving:

Åh, äntligen! Spännande och jättekul! Jag ska prata med chefen imorgon, får jag inte ledigt rymmer jag! Klart jag inte vill missa detta! GRATTIS!

Kram

#19 - - Håkan, och Gerd:

Arbete förhindrar månget tillfälle ...

Kan inte komma men skickar sonen, som ju bor i Örebro.

#20 - - judi:

Lycka till med boken

Skriver själv i en blogg och läser andras bloggar om ALS

Kramiz