Fart

Min dator är otroligt seeeeg.
Jag hoppas att det är därför jag inte skriver så ofta.
Jag hoppas att jag får en snabbare dator den nionde september.
Jag hoppas att ni hänger kvar tills dess.

#1 - - Gudrun. G:

Självklart!

#2 - - ida:

Absolut!

#3 - - Elisabeth:

Vi hänger kvar :)

#4 - - Anita:

Jag tittar in varje dag o kommer att fortsätta med det<3

#5 - - Livet just nu:

Jag är här varje dag och kommer att fortsätta titta in så länge internet finns!

#6 - - Sven passgångare Oskar Herbert Lind:

Jag såg en huggorm i Hemus idag. Jag går passgång i Hemus varje dag. Huggormen var så vacker att jag inte kan beskriva rätt...i solens strålar såg den ut som en hägring. Jag stod länge och bara tittade och pratade med den som om det var min kompis Jonte..

Klart vi är kvar när du får din snabba dator..



Passgångaren

Sven Lindh

#7 - - Lena:

Självklart är vi det =)

#8 - - Ylva L:

Vi hänger med!

http://www.youtube.com/watch?v=Fkf8DdpytLE

#9 - - Franck:

Såklart!

#10 - - Alex:

Hoppas det är en Mac! Du förtjänar verkligen att uppleva en sån, du som spenderar så mycket tid vid den

#11 - - Håkan (på egen hand):

Jag är också lite seg. Mest med att skriva, men jag läser ofta!

Och tittar på bilder. Tack för de fantastiska bilder av Poromaa som du visade oss i förra tråden Mattias.

#12 - - Carina:

Naturligtvis, Tina!

Varje dag tittar jag in till dig för att läsa din klokskap och ta del av ditt liv. Du berör mig med din styrka. Tack för att jag får!

Kram

#13 - - KaosJenny:

Jajjamän, jag är med, hur snabbt elelr sakta det än går...

#14 - - Anonym:

#15 - - Anmaja:

Klart jag hänger med! Har gjort det sen jag hittade din blogg förra våren och har lyssnat på din klokskap genom din syster i sommarprogrammet 2010. Och så fick jag höra att din pappa (och du?) är vän med min väninnas svärfar, 'Rolle i Kluk'. ;-)



Anna



#16 - - Irving:

Klart vi är med! Allihop. Och du är med, mest hela tiden. Även om inte här.

Kram

#17 - - Mattias:

Räcker också upp handen!



Håkan: Kul att du gillade Samuels bilder! Jag tror han ska ställa ut snart. En bok har han gjort i sommar. Jag slänger upp en blänkare om utställningen, om det blir nån. /Mattias

#18 - - *Mette*:

Lämnar inte, no no! Inte en chans!

#19 - - Helen L:

Så klart .......

Tack för alla kloka ord.Köpte din bok och la den på rummet där min man och hans assistenter är...... Tänker att han kanske tänker lite som du ibland...Och det e nyttigt och lärorikt för alla runt omkring honom att läsa den....han har Als sen 8 år .... Han leder nog i vårt län ;))

Kram

#20 - - Ann-Marie Alexandersson:

Kollar varje dag, Tina!

#21 - - Mari:

Trivs här!

#22 - - Karin:

hänger kvar!! :)

#23 - - Bollebygdsbo:

Klart att man hänger kvar här!

Trodde du något annat. Kram

#24 - - Taran:

"Värmt upp med Kungen",hela helgen!Och hoppats på att det bara beror på den seeeeega datorn!Det är klart att jag saknar dina tankar alltid.Men ta segheten med ro!Stressa inte:det är inte bra för hälsan.Kram

#25 - - Taran:

Jag glömde datumet för din nya dator,9/9.När jag läste det så tänkte jag på 11/9(eller 9/11 i USA).Jag tänkte att det blir en bombstark dator!Men jag tog ju fel på datumet.Man kan helt enkelt inte vara säker nära datumet 11/9,eller?Måste bli av med växthusgasen i huvudet igen, märker jag!

#26 - - O:

Den som väntar på något gott...

Klart att jag hänger med i fortsättningen också.

Hoppas du får en riktigt bra dator. Skulle nog jag behöva också. Fast hos mig är det nog hjärnan som behöver bli snabbare och klokare :)

#27 - - Björn:

Ekrarna kan väl inte sprätta iväg utan navet! Hur skulle det bli?

#28 - - Linnéa:

Såklart hänger jag med. Du tillhör mina dagliga rutiner som jag inte vill vara utan!

#29 - - Christina Ax:

Är också med! Kollar varje dag och blir jätteglad när det kommer nytt inlägg!

#30 - - Katarina Möller:

Hänger kvar - självklart! Titta du på Friidrotts-VM sålänge

#31 - - Cecilia:

Jag väntar med spänning på nästa sändning! Kommer aldrig sluta hänga här!

#32 - - Monica:

Klart att jag hänger kvar. Du finns bland mina Favoriter.

#33 - - INgrid:

Klart jag hänger med också!!

#34 - - Catarina:

Jajemän! Det kan du ge dig på! :-)

#35 - - sus:

Den som väntar på ngt gott...fan vad tiden går sakta...:-)

#36 - - Marcela:

Javisst, vi hänger kvar i torrt och våt, måndag till söndag och i rumstiden! Puss puss... på näsan ;-)

#37 - - Irmelin:

Kan man bara hoppa in så här? Hej föressten...Irmelin heter jag o lyssnade på ditt sommarprogram från förra året nu i sommar...(Poden e jättebra när man inte hängt med på ett tag!)

Blev nat.vis mycket imponerad o rörd av din historia...ja- vad i hela friden ska jag säga..mer än att jag önskar dej allt gott i fortsättningen o hoppas din nya dator kommer snart- att läsa det du delar med dej av sätter mycket i nytt perspektiv för mej...många-många fler borde läsa o begrunda!

Jag återkommer gärna med fler kommentarer om det e ok? Det verkar som att dom som skriver e vänner o folk som känner dej o därför känns det lite som att jag "inkräktar" på privat område...Jag ville mest höra av mej o säga att vi är många ute i landet som tänker på dej o har dej i tankarna ofta-ofta. Jag berättade om ditt program på jobbet o nu har nästan alla som inte redan hört det, laddat ner det på poden o lyssnat el. lyssnat om.

Jobbar som ssk:a på en akutmottagning o vi jobbar mkt med bemötande o etik...men många sjukdomar kan vi för lite om o det kan ibland reflekteras i ett lite trevande o klumpigt bemötande. För mej känns det mest rätt att vara rak o säga att jag kan väldigt lite om din sjukdom, tala om för mej hur jag kan hjälpa dej så hjälps vi åt under den stunden du e här hos oss. det brukar uppskattas, många har djup kunskap om sin sjukdom o kan leda oss i vården till rätt o bra omvårdnad.

Vi har, efter stor efterfrågan, nu i höst börjat få föreläsningar om t.ex neurologiska sj.domar o vi fortsätter kräva utbildning om både vanliga o mindre vanliga åkommor o sj.domar.

Äh, det här känns som det inte e så intressant läsning för dej...jag skulle ju som sagt bara säga att jag "Hejar på Dej!" o din familj...nu kommer många Kramar, Nospussar o Buffar på huvudet från mina 4 månsar...ja, katter alltså, o härliga Rumpeskuttar gör dom till dej nu med...kämpa på, Kram Irmelin, xxx

#38 - - Irmelin:

...o att jag hänger kvar kan du ta för givet...såg att ngn skrivit att du finns bland hennes "favoriter" på datorn...samma här,ny kram kommer här med detta meddelandet xxx