Underlivshygien

Ibland tänker jag att
Näää vi slutar med den här leken nu!
det kliar för mycket,
Det är för många missförstånd.

Det är ingen lek.
Det är mitt liv.

Det är mitt liv som kliar.

Fast inte mitt underliv.
Det kliar inte för det tvättas med olja morgon och kväll.
Låt aldrig ett underliv komma i kontakt med tvål.
Gäller åtminstone kvinnor säkert även män.
låt det endast lenas av olja. på det att du må slippa svamp, rodnader och annan klåda. I evighet. Amen.
Det är faktiskt sant.

Kom jag ifrån ämnet?
Det är det den här bloggen är till för.
Typ.
#1 - - Åsamamman:

Överliv - underliv

Överlivat -underlivat

Livstycke - livlina



Håller med dig fullständigt !



Typ =))

#2 - - Mattias:

Jag är inne på samma linje som Åsa, inspirerad av gårdagens inlägg.



Det dubbeltydiga.



Underliv. Finns det några liv som inte förtjänar att kallas så, egentligen?

#3 - - MB:

Du är så himla knasig!! Så härligt! =)

#4 - - KaosJenny:

Ugh, klokt talat... Kanske kunde man bada lite i olja :-)

#5 - - annika:

Fniss fniss, älskar din humor!

#6 - - Kristina S:

Man kan säga att olja höjer underlivskvaliteten, eller hur?

Nä Tina, du har inte kommit ifrån ämnet. Tvärtom har du som vanligt upphöjt det abstrakta till det konkreta.

En stor kram

PS har Du sett filmen Kalenderflickorna? Det är något i din stil!

#7 - - Håkan (med Gerd):

Ämnet är ofrånkomligt; Oliver, livet, i alla lägen - livat.

#8 - - Maria:

Jag älskar ditt sätt att skruva till det jobbiga, så man inser, men kan ta till sig det med värme och ett leende i själen. Tack!

#9 - - Nina:

Följer din blogg efter att ha hört ditt sommarprogram. Jag tar med mig dina klokheter (kanske inte just detta om tvålen då även om det ligger mycket i det :-) både i privatlivet och i mitt framtida yrke som läkare.

#10 - - Bitterfittan:

huga för svamp! HUGA verkligen!