God helg!

Ni kanske tyckte jag verkade förbittrad i mitt förra inlägg?
Det är bara så att jag blir rent upplivad av såna där kärva budskap och vill genast brodera dem i korsstygn.
Nu kan jag inte brodera så då skriver jag dem på min blogg istället.

Tack för alla era bidrag till Mitt Robben Island. Det rensade.
Nu är det fritt fram att berömma mig igen.
Nej, skämt åsido, ni skriver förstås precis vad ni vill.

Idag har halva dagen gått och jag har hunnit äta frukost, inhalera ), suga slem, duscha samt vila efter strapatserna. ,
,Efter en stunds skrivande ska jag börja om igen med mat, inhalationer och slemsugen.
Sen blir det en pratstund med mina assistenters chef.
,Sen börjar väl i stort sett tv kvällen. Hoppas på många matlagningsprogram som vanligt.
Och antingen på spåret eller Let's dance, lika njutbart båda.
Trevlig fredag på er!
#1 - - Anonym:

Hoppas du väljer Let´s Dance och hejar på vår egen Tobbe! ;)

#2 - - Taran:

God helg på författaren också!Man måste ju säga att du lyser upp februrimånaden med eller utan korsstygn :) .Du verkar verkligen ha fullt upp hemma och är tapper och tålig.Hoppas du får en trevlig tv-kväll!Hälsningar ur snöstormens öga,många skolor hade stängt idag i Stockholms område(stackars ungar,som hade åkt med skidor till plugget!,fast de tyckte nog att det var spännande ändå)Kram Taran

#3 - - Jenny:

Vilken alldeles underbar blogg jag precis hittat till. Mitt i eländet så har jag skrattat gott flera gånger. En härlig människa med glimten i ögat!



Den här kommer jag absolut att följa!



Och självklart väljer man Let's Dance framför På Spåret!

#4 - - Skramlan:

Har läst bloggen sen i somras men är rätt dålig på att skriva. Fantastisk blogg och även sommarprogrammet! mycket tänkvärt och för att inte tala om alla kommentarer här också. Ska försöka skriva då och då. Har lärt mig otroligt mycket.

#5 - - Kristina S:

Tack för att Du gjorde mig medveten om att Let's dance går nu. Är hopplös på att kolla TV-program och höll på att missa det. Jag älskar Let's dance! Kan inte alls dansa själv, precis som Du, Tina. Fast Du har antagligen kunnat innan och det har jag aldrig. Nu har jag missat denna fredag, men nästa kommer.

#6 - - Limpan:

Lyssnade på ditt sommarprogram idag när jag var ute i skidspåret och det gav mig en sån inspiration. Vad är mitt mål? Massor med tankar och funderingar. -18 grader när jag kom hem men programmet värmde så det upplevde jag aldrig.