Buochbä

Idag är jag inte så bra på mellanslag.

Jag har hämtatUtnyaglasögon..
Lyckat!
Jag ser nämligen bra genom dem.
På långt håll typ tv med de ena.
De andra är samma styrka som Mina gamla fast större och med bågar bara upptill. Så jag ska slippa Allt störandedetvarit. Med bågar och ögonstyrningen.
Dagens bä.

Nu kommer bu.
Nackstödet!!!
tänkte att  när jag sover ipermobilen. Skulle man ta och ändra på nackstödet lite.

Man ska inte tänka tanken.
Det rubbarPrecishelaenstillvaro..
BekvämlighetochkoMmunikation. Stora grejor.

Nu ska jag se på allsång på skaNsen. Bä!
#1 - - Miriam:

Om dig finns säkert massor att säga, men i linje med ditt inlägg vill jag bara säga att du är Bä(st)!



Många styrkekramar från mig som läser allt du skriver men är usel på att lämna kommentar...



Heja dej!!!

#2 - - Taran:

Måste bara säga grattis till de nya glasögonen!!OCH:önska lycka till Håkan och Petter!!Håll oss underrättade!

Och nackstöden kan man inte prata om.Där skulle det verkligen behövas nytänkande i design.Det har vi nog pratat om tidigare(och ingen utveckling har skett!?)

Jag säger också heja dig,och som skidåkaren V.Smirnov sade i "Fångarna på fortet":man måste kämpa,kämpa!!!!

#3 - - Lisbeth:

Grattis grattis till brillorna!

Åter på jobbet efter härliga semesterveckor, tänkte på dig när jag var i Side, Turkiet. Vandrade runt med kameran på magen i byn, ganska folktomt på gatorna. Bara jag plus några tyskar i vandringskängor och kepsar med saharahäng. Jag undrade vart alla turister tagit vägen. 48 grader varmt var det den dan, men det visste inte jag då. Bara att det gick åt avsevärda mängder vatten. Framemot kvällskröken sjönk det till 39, gick faktiskt skapligt att sova. Vid återkomsten till den svenska sommartemperaturen, typ +19C, frös jag så tänderna skallrade :D

Hoppas du finner den BÄSTA inställningen av nackstödet. Kvittar om du skriver med eller utan mellanslag, inläggen är ändå världsbäst!!!

Kram, Lisbeth

#4 - - mAria:

Ja, mellanslag är inte det vilktigaste, själva orden är viktigast.



Man får prioritera som vanligt när resurserna tryter. Keep on!

#5 - - Ann-Marie Alexandersson:

Inntressant att läsa utan mellanslag. Detkandu fortsättamed.

#6 - - Karin I M:

Kommer du ihåg, Tina,att idag är det tre månader sedan ditt boksläpp!En av de fina upplevelserna i år! Jag är verkligen glad att jag for dit. Mitt bibliotek har köpt din bok och jag vet att den är utlånad. Grattis till dina nya glasögon!-Helt ok att läsa din blogg med eller utan mellanslag.

Till sist önskar jag dig en god natt!

Sommarhälsningar/ Karin IM

#7 - - Håkan o Petter:

Framme på Mohedsfältet där O-ringenstaden breder ut sig. Nu efter 23 är det förvånande tyst ; ett skratt på avstånd,en tältdragkedja hos grannen, ett kissnödigt barn och en pappa på vag till toa, några mumlande röster ...



Jag läser i Tinas bok:

Vaknatt

Man har väl rätt ätt använda

#8 - - fortsättning:

Man har väl rätt att använda en del av natten till att

begråta

sakernas tillstånd.

Torka inte mina tårar

med jävla papper som du slänger sen.

Låt mina tårar ligga på min kropp

och svalka när de avdunstar.

H&P

#9 - - H&P igen:

Nu är det kväll igen, vi är i mål, men det tog sin tid! I natt gråter vi nog inte, vi sover...