Näring

Känner mig tom i magen
kopplas slang till magsäcken
gråbrun vätska droppar
Tills jag mår illa.
Doftlöst
smaklöst
outhärdligt.
Om jag ska leva måste jag.
Om jag inte vill
slipper jag.
#1 - - Ann-Marie Johansson:

Tack för att du ändå tar emot näringen.
Egentligen vill jag tacka alla som tar emot denna dag med dess blandade innehåll.
Du har redan gjort gett oss några ord på vägen, Tina.Jag ska besinna dem.
Hjärtliga hälsningar från Ann-Marie

#2 - - Linnéa Lindéh:

Går inte att föreställa sig hur det är....ger perspektiv på det som jag tycker känns tungt...det är stort att du kan ge oss andra en glimt av ditt liv...dessutom i en poetisk form. Följer din blogg med beundran och bävan inför fortsättningen....dina ord är ett stort bidrag i mitt liv. Tack!

#3 - - KaosJenny:

Kram

#4 - - Helena:

Linnea formulerade det så fint - stämmer bara in i hennes rader... Och så gillade jag AnnMaries " de som tar emot denna dag med dess blandade innehåll" Tankar och ord kan vara väldigt vackra.

#5 - - Ann-Marie Alexandersson:

Livsavgörande val du måste göra. Du förstår säkert vad vi alla vill att du ska välja. Stanna hos oss, Tina!

#6 - - Mooseeyes:

En dag i sänder. /Mooseeyes