Zombiedag

Gick ut.
Respiratorn förfrös inte.

Hämtade afrikansk zombiefilm.
Ska vara ruskigt ruskig.

Intressant att se om någonting kan göra mig rädd för någonting?
Tror inte det.

Hur blir man en zombie?

En sak är jag lite rädd för.
Lite.
Att mina lillfingrar ska sticka ut från armstöden på duschstolen när den kör för nära en dörrpost och fingret bräcks bakåt och går av...
Allt som kan hända händer förr eller senare.

Om man inte hinner bli en zombie innan.
#1 - - Eva Hultin:

Zombiefilmer brukar ju vara mer skojiga än läskiga, i alla fall de få jag sett - de är ju så fruktansvärt överdrivna så det är ju svårt att bli rädd för dem :)



Däremot låter det där om dina lillfingrar jäkligt läskigt :( Må det aldrig hända!

#2 - - Maggan:

Att utmana sina rädslor verkar befriande, för det finns inget som begränsar en människa så som rädslan

Tacka din lyckliga stjärna för att du är född modig och inte rädd, eller om det är något som kommit senare. Så bara fortsätt du att utmana, och det där med lillfingret, det kommer väl ändå aldrig att hända. Kramar till dej....

#3 - - Kajsa:

Jag har slutat kommentera, saknar tröstande ord som så många kan prestera. Själv känner jag mest ångest.

Men så läser jag om din största rädsla, den om lillfingret. GAPSKRATT!!! Förmodligen det värsta som kan hända. Egentligen. Men - går att åtgärda!