En torsten flink

Äh
jag gick och la mig
Sen vaknade jag nästa morgon
och steg upp.
#1 - - Lisa :

När olyckskorpar kraxar, är ditt svar en upplyst scen. Det är för oss, som du gör din entré! Härligt, Thorsten!

#2 - - Maggan:

Jag anade väl detta.....du satte bara lite myror i huvudet på oss allihopa. Nu, har du återigen lagt beslag på din scen , Härligt Torsten, säger jag bara, härligt

#3 - - Ann-Marie Johansson:

Jag gläder mig!
Hjärtligas hälsningar från Ann-Marie

#4 - - KaosJenny:

Underbart på alla sätt och vis...

#5 - - Fru Olsson:

Du reser dig igen. Som den gode Thorsten Flink. Visst fanns det en Torsten Bark också. 'Som en grizzly var han stor och stark'. Du passar ju som alla Torsten :-)

#6 - - Mooseeyes:

Jag hajar inte Torsten Flink-grejen.

Men minns dina planer på att komma tillbaks till den här planeten (väl?) som fotbollsstjärna. Nåt i stil med Zlatan på Nya Råsunda igår? Som du väl såg?

Just fyra mål också; fyra som är ett sånt lyckotal har jag förstått. Den ljusnande fotbollsframtid är vår! /Mooseeyes

#7 - - Mooseeyes har läst på:

Jaha nu fick jag hjälp av Wikipedia att förstå. På det viset. Jag reser mig igen. I see.

Men du, Zlatan då, att inte han slår ihjäl sig med sina uppochnersparkar? Men ingen fara tydligen, han reser sig direkt.

I Paraguay ger de fan i Zlatan. Är min känsla. /Mooseeyes

#8 - - O:

Livet är fullt av överraskningar!
Du får mig att fundera!
Många nya vinklingar!

#9 - - helena:

God morgon ! Hoppas du sovit gott, nu en ny dag med nya äventyr ? Vi hjälps åt att ta vara på stunden och nyfikenheten ! Kram