Kul utan droger

Jamen varför sa ingen mintsnus!?!?!
Nikotinfritt.
Första prillan succé.
Gott och tufft.
Barnen klagar och skrattar.
#1 - - Mooseeyes:

Yesssss! Du måste tro mig, hade jag haft en aning om att det funnits och vad de har för verkan hade jag naturligtvis tipsat! (Tror jag talar för alla härinne.)

Tack för en härlig text, det gör gott att få se en skymt av dina barn. Inte minst när de beter sig som såna.

Minns du när vi pratade om en lång krokig väg men att man inte vet vad som dyker upp bakom nästa krök? Nå, åtminstone mintsnus! /Mooseeyes

#2 - - KaosJenny:

Tjusigt!!

#3 - - Karin:

Barnskratt! Bästa medicinen. Och mintsnus tydligen... :-)

#4 - - Maggan:

HaHa...visste väl det, alltid finns det något som dyker upp och som kan ge glädje, mintsnus, härligt. Så nu dök något oväntat upp bakom hörnet. Sånt är livet tror jag. Och så de härliga barnskratten, Också en skatt... Kram/Maggan

#5 - - cruella:

Jamen just!