Besök forts.

1
1
1
Avbröts av jävla älskade ögonstyrningen igen.
Den klarar inte trötta ögon.
Förra veckan hade jag fem besök på tre dagar.
Uppiggande! Uttröttande. Framförallt för ögonen. Varför ska man prata så mycket hela tiden? undrar jag ibland. Kan man inte umgås ändå? Nej. Jag vill prata. Prata är det jag vill mest. På riktigt. Hellre än äta och dricka och det vill inte säga lite...
#1 - - Håkan o Gerd:

Flashback!! Samma attityd som G. Hon hade ingen ögondator men en "vanlig" talsyntesappparat med ett tangentbord som blev allt svårare at styra. Hm . Det ser ut som om mitt tangentbord också är lite svårstyrt. Önskar att jag kunde besöka dej också.

#2 - - Zorro:

Jag som älskar att umgås i tystnad. Känner att nu är det hög tid att hälsa på!

Svar: Men det svårt!
Harpasione

#3 - - Livsnjutaren:

Då ska jag fortsätta prata i tid och otid,,,,,för det är just det jag njuter av just nu,,,,lam här och var går att hantera. Du ligger före mig men det är du som hjälpt mig att hantera det här med ALS,,,,Du gör en stor insats, Tack!

Svar: Det känns bra!
Harpasione