Dregelshopping

Vad är värst?
En handduk under hakan
eller
att någon kommer och torkar hela tiden?
När man är ute och shoppar alltså.
Torkad ideligen
tycker jag.
Förresten shoppa går inte.
Sådär titta runt lite och köpa något spontant.
Jag ser ju ingenting!
Tänkte köpa praliner till familjen.
Assistenterna försöker hjälpa till
men jag gav upp.
En förlamad ska veta vad hon ska ha.
#1 - - Ninni:

Ger man sig ut förlamad för att köpa praliner till familjen på Alla hjärtans dag har man största hjärtat själv!!! Oavsett det blev några praliner eller ej. <3

#2 - - O:

Vilket är minst dåligt? Det är väl ändå bra om någon torkar så du inte blir narig.

#3 - - Ann-Marie Alexandersson:

Jaha, jag hade inte fattat att du inte kan se snett uppåt om det nu är det det handlar om? Jag förstår rent logiskt det som de säger till mig: Du kommer att tappa den ena funktionen efter den andra. Men jag är jobbig och nöjer mig inte utan vill veta vad och i vilken takt. Jag tror att de är sura på mig på den ena avdelningen efter den andra, Ögon, ger mig nog inte mer hjälp. En gammal kompis gav mig rådet att jag måste ha en sköterska eller läkare som tror på mig o vice versa. Nu ligger jag i träda och funderar.

Svar: Praliner finns snett neråt och dit ser jag inte.
Harpasione