Tänker mer än jag skriver

Äsch ni får roa er själva och varandra ett tag till.
#1 - - Kristina S:

Tack för att du underrättar oss! Visst kan vi ha roligt här på bloggen i väntan att du tänkt färdigt och får lust att skriva igen!

#2 - - Håkan med G:

Människor är människors glädje. Har tänkt på det idag när jag ser fram emot morgondagens möte. Vi var tre par som gifte oss samtidigt. Det gör att det trots allt känns bra att träffas ibland.

#3 - - O:

Det förstår du väl själv, att det inte blir någon fart på oss om vi ska roa oss själva! Det blir som att lämna barnen ensamma i sandlådan! <3

#4 - - Anita:

Håller med O vill inte vara ensam i sandlådan du
kan få den största hinken o spaden om du e med oss o leker..du kan välan komma ut när du vilat färdigt! kram

#5 - - helena:

vackert formulerat Håkan med G" Människor är människors glädje", den lånar jag med mig ut i andra sammanhang !!

#6 - - catrine:

vi behöver dina kloka rader...

#7 - - H:

Skriv om dina bästa och sämsta stunder som högstadielärare. Jag har inte hört så mycket om hur du hade det. Vi träffades väl inte så mycket den perioden.. Eller, om jag frågade kanske du inte ville prata..? Minns inte.