Stilla

Och en underbar påskafton i paradiset!
#1 - - O:

<3

#2 - - Catarina i Rosersberg:

Åh, vad härligt. Hoppas att du får mycket sånt - imorgon och även efter påsk. :-)

#3 - - Snokfröken af Slemspår:

Nu när alla har åkt hem från blåkulla, eller snarare att vi ska ta kvasten som jag jagar alla sura med, och ta en tur till Blå Jungfrun. I det här läget spelar inget någon roll, så jag tänker plocka fickorna fulla me vackra stenar, jag älskar Gotland och Öland så mycket för att det där inns så mycket fosiler, bara ordet trillobit känns så bra inuti mig. Som matsäck måste det bli salt sill och potäter, de räcker säkert till nästa blåkullafärd. Jag är ibland nära och kräla och gråta blod för att få låna ett hus på Öland, men det får jag inte.

HA EN FIN ANNAN DAG!!

#4 - - KaosJenny:

Underbart!

#5 - - Ann-Marie Johansson:

Jag gläder mig med dig! Hjärtliga hälsningar från Ann-Marie