Utan moln

Två söner kom hit och lagade mat.
Härlig dag!
#1 - - Yngsta sonen / Kåre:

Det var så trevligt så! :D

#2 - - Livet just nu:

Barnen. En aldrig sinande källa till glädje.

#3 - - Mooseeyes:

:-)

Underbart!

#4 - - Mooseeyes:

Vad jag hoppas att dina barn minns dig från din krafts dagar! Du t ex som är här och läser och kommenterar ibland, Kåre. Vilken ledare din mamma var, med integritet, intelligens, humor... Alla bara följde. Hon var långtifrån den enda, det fanns många starka och bra ledare. Men hon var en av de tongivande.

Om du inte minns, Kåre: Fråga alla gamla Fältbiologer.

Glad påsk Tina, hoppas att värmen från igår dröjer sig kvar hos dig en tid.

Själv sitter jag ensam mig själv på långfredagseftermiddagen och pular med mina alster. Familjen har åkt till Chile. Men det är bra, de stortrivs med att hälsa på släkten och återta gamla bekantskaper. Och de behöver det, de rycktes ju upp.

#5 - - ida:

Vilken lycka med barn som hälsar på.

#6 - - Maggan:

Underbara söner du har, men kan de vara något annat med en sån mamma. Ibland tror jag man får mycket bättre kontakt med varann om avståndet ökar lite. Att man inte går tätt inpå varann hela tiden. Fortsatt Glad Påsk till dig Tina och dina söner. Kram Maggan

#7 - - Yngsta sonen / Kåre:

Tack Mooseeyes! Mitt minne behövde kanske friskas upp lite! Men klart jag också minns mamma Tina som en underbar person, dock känns det lite dumt att jag helt har glömt hur hennes röst lät... <3

#8 - - Mooseeyes:

Minns och minns... Den ljuder säkert nånstans inom dig, Kåre.

#9 - - Ulrika :

Hej där, snart tar finaste dottern studenten, helt sanslöst tycker jag! Vår äldsta, M , går oxå ut få hon gått ett extra år... Sanslöst det med! Vi kommer och firar med er! Kram/heddamaman

Svar: Jag är inte en sån som tycker tiden går fort. Men det är roligt med STEG!
Harpasione

#10 - - Ulrika:

Minns när Herman slutade nian, och Maya ett år senare.. Steg är ordet Tina