Möjligen

Jag kanske KAN skriva.
Kanske i övermorgon.
En följetong.
En mening om dagen.
Kanske det.
#1 - - Linnéa :

Underbart att höra din röst igen :-)!

#2 - - Linnéa :

Ett ord räcker för mig!

#3 - - jenny:

Som jag väntat

#4 - - KaosJenny:

Kul att du kanske kan. Kram

#5 - - Christina Ax:

JAA! En mening om dagen räcker långt!

#6 - - Anna:

Ja, jag väntar, kikar in och kollar dagligen.
Skönt se dej här igen!

#7 - - Kicki:

Ja, en mening är bättre än ingen.

#8 - - O:

Som vi har längtat efter dig!

Ett ord om dagen
Så vi ser att du finns där
Skulle vara fint

#9 - - Birgitta:

Ja:)

#10 - - Anita:

Hej,du är så välkommen tillbaka om så med bara med ett ord kram

#11 - - En annan Tina:

:) <3

#12 - - Anonym:

Jaa, jag hoppas att du kan och orkar. Du är ju dessutom så skicklig på att säga så mycket med bra några enstaka ord. Hur gör du!?!!

#13 - - Catarina i Rosersberg:

Glömde skriva att det var från mig...

#14 - - Iréne:

Det ser jag fram emot...

#15 - - catrine:

Ja om du orkar bara ett ord....

#16 - - Maggan:

Åh vad jag ser fram emot dessa små meningar. Jag har saknat dina ord.

#17 - - Kaa:

Men välkommen tillbaka! Hur var din sommar?