Lycka

Jag bara njuter av att jag lever
#1 - - O:

Carpe diem!
Passa på att njuta och vara lycklig hela dagen!
Kram!!

#2 - - Elizabeth:

Underbart att höra... ler med dig...

#3 - - Bittan:

Så fantastiskt glad du gör mig. Jag ska också njuta..

#4 - - Linnéa :

underbart att du kan hitta stunder av njutning

#5 - - Ann-Marie Johansson:

Tack! Du påminner mig och oss också om att ta vara på livet och njuta av det! Hjärtliga hälsningar från Ann-Marie

#6 - - Anita:

Tänk att det finns så mycket att njuta av ...men mest är väl att njuta av att man lever <3 kram

#7 - - Anna:

Låter fint, hoppas det varar länge!

#8 - - O:

Har du inga planer på att ge ut en ny bok?? Jag vet ju inte hur bra eller dåligt din första bok lönade sig ekonomiskt. Men jag tror att det är många som gärna vill ha en fortsättning. Är det ett för stort arbete??

#9 - - Elisabeth Rönnqvist:

Kära du! Är ett tag sedan jag var in och läste dina inlägg, och jag tycker att om det är någon som borde få en tapperhetsmedalj så är det du! Själv blir jag så upprörd över dina svårigheter att kommunicera med dina assistenter, trots dina hjälpmedel. Som om det inte räcker med sjukdomen som sådan, utan att inte kunna göra sig förstådd snabbt som man är van som frisk. Tänker goda tankar för dig och att du trots allt kan skriva att du njuter av att du lever. Kramar från Elisabeth