Fryst

Minnen från halva mitt liv
är infrusna i isblock
Ping!
säger det när jag knäpper på dem med nageln
#1 - - Anita:

Hej jag har läst vad du skriver...de e så svårt att skriva nåt till dej...tröst hjälper nog inte,och jag tror att alla som skrivit till dej förut är likadan som jag man vet inte hur man ska skriva...jag har på känn att man kan skriva ner det man känner med lite humor för jag har märkt att du har gott om den varan fast jag kan förstå om de kan stå still ibland..nu håller min son på att dammsuga här min katt försvann med en jäkla fart under min säng han e livrädd för dammsugaren..snart kommer nästa son med fru o barn den minsta fyller 2 år idag o det firas hemma hos mej för jag har lite svårt o ta mej hem till dom...kram o puss

Svar: Jag blir glad för berättelser från era liv!
Harpasione

#2 - - Irving:

Ibland skriver du så vackert att man tappar andan faktiskt. Du är en sann poet, det visste jag inte förut. Kram

#3 - - Tone:

Anita har så rätt. Det är svårt att skriva...formulerar svar om och om igen i tanken, men får sällan iväg det. Tittar ju in här nästan dagligen faktiskt...men förblir oftast tyst. Så dumt.

För mig har det varit en dryg måndag där det mesta gått emot mig, inga stora saker....utan bara att inget har gått utan lite besvär i varierande grad. Vädret tråkigt, speciellt om man som jag jobbar en del utomhus. Griniga kunder, förvirrade kollegor och så har jag dessutom fått mens. Min hund har envisas med att slicka sönder ett sår han fått på tassen, och nu har han en tratt på huvudet och hatar livet lite extra. Kvällen lite bättre, hundpromenad med sur hund och inte lika sur sambo. Renskav som definitivt lämnade en del att önska till middag och lite så klart lite tv.

En grå och smådryg måndag.

Jag har inte mandat att klaga och gör det inte heller. Bara en liten rapport ur mitt liv. :)

Tusen kramar!!!


#4 - - Anita:

Sitter här mitt i natten o funderar om jag ska sova eller titta på tv...jag tror att Jon Blund vinner..så jag ville titta in o säga godnatt jag lämnar en godnattkram...måste passa på o säga
att jag tycker de e kul o läsa om andras berättelser om dagliga händelser...Tone hoppas de e lite lugnare imorron :)Jonblund ropar på mej nu gonatt

#5 - - Ann2:

Hej Tina,
håller med Irving.
Ibland får du verkligen till det.
Ett pingande isblock är en skatt om än
resonansen är plågsam ibland