Satans jävla förbannade satans pissliv kukdator

Inte ett dugg kryptiskt
Och ingen dröm
Tyvärr
Bara ett ändlöst jävla helvete
Men jag tar det
Om mina barn slipper
#1 - - Anonym:

På min lista vill jag tillägga pitthusläkare! Han har bara semester medan jag skickas runt på behandlingar som förminskar mitt liv dag för dag, hoppas det kommer en orkan i hans väg! Så, nu är jag mig själv igen, nästan, jag kom på igår att jag ska ringa och fråga om jag kan göra en altruistisk njurdonation eller om jag är för sjuk, jag behöver den ju inte så länge till, då skulle jag i alla fall känna att jag gjort något bra i mitt liv. P.S. Har du sett något ego fara förbi? Mitt har försvunnit, jag vet inte vem jag var, vem jag är eller vem jag ska bli, jag är ett tomt ark, utan frimärke eller adress!

Vill du ha våfflor med sylt och grädde och se filmen om Mount Everest, den är i 3D, perfekt för att öva upp sina fobier!


PPP

Svar: Kära Snorkfröken! Gärna våfflor med sylt och grädde och film. Jag har också tänkt på donation av organ. Frågat min läkare Men minns inte svaret Så det var säkert omöjligt Hahahahahahahahahahahahahhahahah
Harpasione

#2 - - Anonym:

Det har tydligen gått så långt att jag inte bara tappat egot utan nicket också!!!

Snorkfröken af Slemspår