Bah! Vadå ensam?

Ensam är man väl för att man gör sig ensam?
Inte öppnar sig
Inte tar kontakt
Kanske till och med säger nej
stöter bort
Skyll dig själv fegis!
#1 - - Finkan:

Jag har också blöja, och känner mig ensam om det i hela världen. Måste ha blöja på natten men har den ibland på dagen också. Skulle vilja hitta nån att utbyta tankar med om blöjan.

Svar: Inte extra kul precis Men tänk på att vi är många kloka vuxna som läcker här och där. Även Steven hawking skulle jag tro...
Harpasione

#2 - - ledsen:

Menar du sig själv...jag tycker inte du är feg, du väljer ju själv. Jag brukar förklara om jag får en chans, jag har inte tid att vara långsint (poff) det är inte fegt.

Fortfarande tomt!

#3 - - Håkan utan G:

Facebookgruppen "Läckerbitarna" någon?

Svar: Va ä de?
Harpasione

#4 - - Anita :

Här e en till som läcker o de e bättre o läcka nertill än opptill :)jag håller på o få nya gaddar jättefina o håret håller på o försvinna lite..o kan inte käka utan o spilla så snart blir de haklapp har nattlinne med långa ärmar e lite småfrusen ja de vart lite från en 73-åring som uppför sej som jag vore barn på nytt..kram

Svar: Man är människa ändå!
Harpasione

#5 - - Håkan utan G:

"Läckerbitarna" kunde ju vara ett skämtsamt namn på en sån grupp som Finkan pratade om för att utbyta tankar.
Jag bor för nära Göteborg. ;)

Svar: Aha!
Harpasione

#6 - - O:

Nu har jag läst så många bra och tänkvärda tankar från dig och inte kommit på en enda vettig sak att tillägga. (Om jag förstått rätt så vet du vilka som läser och skäms för att jag inte skrivit något)
Vill ge Håkan en eloge för "Läckerbitarna"

Svar: Nejdå jag ser bara hur många som läser...
Harpasione

#7 - - Anonym:

Ensamhet kommer inifrån. Man kan ha ett hav av människor omkring sig o ändå känna sig väldigt väldigt ensam
Ensamhet är också provocerande för andra.