Matporr

Det enda jag äter
äter jag med ögonen
På kanal 9
Diners Drive-ins and Dives
eller
United states of bacon
eller
United states of steak
Det minskar inte salivproduktionen
Smällar man får ta
Och man får inte hjärtinfarkt av att titta
(Finns även på youtube )
#1 - - Pia:

Hej. Efter att jag i tre år levt på lchf så kan jag tala om att det där som ser gott ut inte är det. Började en vår och lovade mig att jag skulle få dricka julmust till jul....smakade fan!!! Bara socker och kemiska saker. Efter ett år kunde jag inte motstå doften av kanelbulle...smakade äckel!!! Förra sommaren köpte jag en glass, Magnum. Blääää. Åt inte ens upp en femtedel. Men jag är nöjd. Äter något nån gång för att få nån form av näring i magen. För övrigt intresserar mat mig inte....

Svar: Jag tror dig inte
Harpasione

#2 - - Pia:

Hahaha! Nä det gör du inte. Jag hade för tre år sedan inte heller trott på vad jag idag säger.... För tre år sedan öppnade jag kylskåpsdörren varje gång jag gick förbi. För tre år sedan var det intressantaste på bio vilka godispåsar man kunde köpa. För tre år sedan orkade jag handla på Ica enbart för belöningen av kaffe och tilltugg på deras café....osv osv.... Idag ÄR faktiskt, för mig, mat någonting ointressant. Drömmen vore ett litet rött piller både till lunch och middag (frukost äter jag inte). Snabbt, enkelt och ingen disk, i 57 år var jag konstant hungrig/sugen, vilken befrielse att i tre år sluppit styras av det.

Svar: Du skulle verkligen få prova sondmat! Ingen disk inga måltider ingen smak Och ingen fest. Aldrig fest!!!
Harpasione

#3 - - Pia:

Jo. Kunde vara nyttigt, intressant, för mig att få prova. Antingen sond eller ett rött litet piller....fest för mig nu är vispgrädde med hallon. Det har alla mina vänner lärt sig. Fast....fest?....det är något som jag äter ganska ofta till vardags, vispgrädde. Bra sätt att få i mig lite fett....några klunkar om jag inte hinner med lunch och vet att kvällsmaten blir sen.....