Jag beklagar

Stackars alla som kommer i kontakt med mig. Men de flesta har ju åtminstone lön
#1 - - A:

Så fruktansvärt att någon ska behöva känna så! Här kommer en stor varm kram!

#2 - - Anonym:

Vi alla som läser din blogg kommer ju i kontakt med dig, och beundrar dina texter, utan lön. Glöm inte oss!!!

#3 - - Anonym:

Nu harjag lyssnat på radioprogrammet, tyckte du hon valt ut bra delar från din blogg? Men tanke på ditt senasteinlägg, stackars de som inte har fått komma i kontakt med dig!

#4 - - Mia:

Jag känner som A. Som du får kämpa. Vi är många som älskar dig, din blogg är den intressantaste, mest brutala och intelligenta blogg jag någonsin har läst. Fast det hjälper ju inte dig i verkliga livet, kanske, att ha många fans ute i cyberrymden,

Svar: Ibland hjälper det. Ibland inte.
Harpasione

#5 - - Irving:

Minns du när jag hade fått nya glasögon och du sa "man vänjer sig vid allt". Trots att det mesta du sa på den tiden var sanning så visade sig just det uttalandet vara felaktigt. Jag önskar verkligen att saker och ting vore annorlunda, att det stog i min makt att ändra ditt liv. Vår katt måste banta, känns som jag har svårt med det också, vill inte att han ska gå hungrig. Men vill heller inte att han ska få diabetes. Och inte kan man trösta honom med julkalendern heller, även om den är den bästa på länge tycker jag. Ser du på den? KRAM

Svar: Jag har tvn på hela kvällarna, så jag ser det ibland. Men jag tittar inte så mycket. Tycker barnen om det så är det väl bra.
Harpasione