Koma

Husdjur som ingen kan ta hand om avlivar man
Men människor?
Jag har fortfarande inga sommarvikarier
Helst skulle jag vilja lägga mig i koma till september
Om det var en tillräckligt stor koma-avdelning kanske det skulle spara en del personal
#1 - - Anonym:

Känner du att det är slut snart? Är koma bättre än att leva??

Svar: Väck mig efter semestern !
Harpasione

#2 - - Gun Olausson:

Du ger ju inte upp så lätt,visa dom det, du vill ju vara kvar, heja heja !! Jag vill fortsätta läsa din blogg som jag gjort ialla år sen du började, men aldrig kommenterat, har även boken.

Svar: Trogen läsare! Tack för din kommentar.
Harpasione

#3 - - Håkan utan G:

Hm ... vissa somrar har det verkat vara så när bloggen varit i koma. Men detta är förstås alvarligare.
Hur löste det sig förra sommaren? Jag vill minnas att det var besvärligt då också, Eller är det något du inte vill minnas?

Svar: Aldrig varit så här svårt
Harpasione

#4 - - Karin:

Osannolikt och märkligt, du borde få extra finaste kvalitetsvård året om och inte ens behöva oroa dig för det. Finns ingen liksom som är ansvarig för att sköta detta åt dig? Morrr.

#5 - - Eva:

Trist att du skall behöva oroa dig för detta, varför är det så svårt i år? Finns det ngt vi kan göra, för att hjälpa dig? Mailbomba politikerna i din kommun till exempel???