Sexuella trakasserier Del 2

Jag har blivit utsatt för sexuella trakasserier en gång
Jag cyklade
Anonym mopedist körde om
saktade in
tog mig på bröstet
och körde vidare
Obehagligt då
men det är mycket länge sedan
Jag antar att det var en man

I nästa avsnitt ska jag berätta hur många män jag har trakasserat sexuellt
#1 - - Anonym:

Det börjar bli omöjligt att läsa din blogg pga alla reklam-fyrkanter som sätter sig i vägen för bl a arkivraden.

#2 - - Karin:

Vilken utstuderad mopedist!? Nästan som en skröna!

#3 - - Anneli:

Jag hoppas att du får en Trevlig Midsommar kram ♥

#4 - - Ann:

Orden kan sannerligen ha olika tyngd och betydelse.

Ordet Omöjligt till exempel.

#5 - - Ann:

Glömde säga att en gång för mycket länge sedan på en matinefilm var det en kille på raden bakom som sträckte fram sin arm över min axel och tog på mitt bröst.
Var där med min lillebror som undrade varför jag ville byta plats med honom.