In my dreams

Man hade upptäckt att stjärnor hade kön
och könsorgan
De befruktade varandra
så föddes nya stjärnor
Man kunde själv bli befruktad av en stjärna
om man ställde sig vid fönstret på kvällen
utan byxor
Då kom en många ljusår lång stjärnsnopp och lirkade sig in
Så kunde man föda en stjärna
Jag ställde mig vid fönstret
på kvällen
utan byxor
Men den stjärna som skulle befrukta mig
erbjöd ett element som bonus
Hur ska jag kunna föda ett element?
tänkte jag


#1 - - kusin H:

Jag drömde att någon visade mig att ett undervisningshäfte för ekonomstudenter, på typ Handels, om klimatproblemet och ekonomi inte innehöll ett ord om koldioxidskatt. Jag blev så fruktansvärt arg att jag höll på att gå sönder..

Svar: Haha det kan jag verkligen tro ;) bästa kusin!
Harpasione

#2 - - Anonym:

Jag är nöjd med att avla fram en kopp varmt te.

Element gör nog lite ont, men med tanke på hur många du redan värmer med sinne och själ, ja då kan du kanske stoppa klimatkrisen, värme=energi energi cirkulär, du odödlig...

EfA AfE