Sug kuk

Nej jag vet
Allmänt gnäll är inget att kommentera
Nackstödet är jättebra
i bilen
Jag är urusel på att vara positiv
Se det ljusa
Varför leva i nuet
när nuet är skittråkigt?
#1 - - Irving:

Alltså, nackstöd som är bra i bilen men som annars skär in i huvudet låter ju sådär. Helt ok att gnälla på. Gör väl inget bättre annat än känslan av att ha fått göra just det, men ändå. Och skittråkigt är det ju då och då, emellanåt rätt ofta. Och länge. Om jag tänker efter är vardagen ingen höjdare. Jag längtar efter mina barn, men de har fullt upp. Som det väl ska vara, men ändå. Livet. Kram

Svar: Nackstödet gör inte ont längre Men det sitter lite fel Vilket gör det svårt att skriva. Jag vågar inte låta assistenterna justera det mer Eftersom ingen har koll på alla skruvar. Jag står ut tills jag byter permobilen. Snart får du barnbarn att leka med!
Harpasione

#2 - - Pia:

Hej.
Ibland är det faktiskt allmänt bläääää....
Jag sitter fast i lägenheten. Hissen felanmäldes för tio veckor sedan. Då tog den åkaren till slumpvis utvald våning av 4 befintliga,. Efter att först öppnat och stängt dörren 3-4 gånger. Två gånger har de försökt laga men gett upp. Igår, på tredje försöket, gick det inte heller och plötsligt gick det heller inte att få tillbaka det slumpvisa åkandet,
Japp. Nu är jag inlåst. Glöm att jobba, glöm fotvård och läkarbesök. Glöm pappas diverse läkarbesök och tandläkare (måste ha mig med, lillebror jobbar heltid vilket jag inte gör)
BLÄÄÄÄÄÄÄÄ,

Svar: Låter kul med en hiss som väljer själv! Definitivt roligare än att den inte alls fungerar. Jag är istället instängd av assistansen...
Harpasione

#3 - - Pia:

Jo. Lite spännande var hissen. Tog tio minuter på mig när jag skulle ut till färdtjänsten, man visste ju aldrig.....
Jopp. Du får förlita dig på assistenten. Hoppas de lyder när du skriver: Ut, Nu. Och att din hiss funkar om du har sådan,,,,,

#4 - - Lisa lucidor:

Jag är också bra på att gnälla. Jag "pjoskar" lite. Men då har vi ju nåt gemensamt du och jag; gnället. Jag känner med dig. Vad nu det betyder, men jag gör det. Även om din rubrik får mig att dunka pannan i bordet och skrika högt....pjosk pjosk :)
Kram

Svar: Pjosk är det jag säger till mig själv när jag börjar tycka för synd om mig själv . Men jag vet att det finns riktig psykisk ohälsa. Bruce Springsteen och hans pappa till exempel.
Harpasione

#5 - - Lisa lucidor:

Å tänk det visste inte jag, jag måste genast googla Bruce Springsteen

Svar: Titta på senaste Skavlan
Harpasione

#6 - - ann2:

Gnället var för tusan befogat, grejen är att man inte kommer på nåt vettigt att säga. Vem vill ha en dold vass kant som ger illamående?
Infernaliskt - och lätt symboliskt - med mjukt fluff som gömmer skarpa kanter.
Vill tacka för vilt fniss när du funderade på de trenne stjärnvandrarna med sin usla gåvoplanering!

Svar: Varsågod!
Harpasione