Sanndröm

Tänk om det man drömmer faktiskt är sant.
Det är ju det.
I mig är det sant.
Inatt pratade jag med en person som jag känner väl men inte pratat med på länge. Det hon sa betraktar jag som sant.
Pratar jag i andras drömmar?
Säkert.
Vad säger jag?
Betrakta det som sant.
#1 - - Anonym:

Några nätter före jul, jag var i dåligt skick och kom att opereras på annandagen, drömde jag att jag stod överst i ett hopptorn, och då sitter du bakom mig i din permobil och reser dig och säger att jag är feg och att om inte jag hoppar så hoppar du. Jag vet att jag undrade varför du hade med dig mobilen när du kunde gå, OCH prata med mig. Till saken hör att jag verkligen ville undvika fler operationer, men det inte gick att undvika, så op på annandagen, trettondedagen och 15 januari. Det var nog för att du sa att jag var feg som jag lät dem göra det, men jag kommer inte ihåg ifall någon av oss verkligen hoppade, men att bli utmanad är ett bombsäkert sätt att få mig att göra saker jag inte vill. Kram EfA AfE P.S. Kan man se filmen du spelade in på UR eller något annat ställe, jag är nyfiken!!D.S.

Svar: Jag tycker om att höra att jag är med i andras drömmar. Drömmar är det sannaste. Så fort filmen är klar ska jag tala om var den finns.
Harpasione

#2 - - Anonym:

Ibland är blogg.se ett förvirrat sätt att hantera kommentarer, jag lovar att jag inte kommentert tre ggr på heder och samvet (helt intakta faktiskt) EfA AfE

Svar: Jag tar bort dubbletterna! :-D
Harpasione

#3 - - Zorro:

Jag drömde en gång att jag satte på mig lösskägg - bara för att testa hur det är att ha skägg. Så ringde jag på hos dig och när du öppnade hade du också skägg! Sen kikade din syrra fram - med skägg! Jag ska nog tolka drömmen som att jag verkligen borde prova på skägg en dag. Eller är jag rädd att bli gammal med mindre östrogen så skäggväxten ökar?

Svar: Haha! Jag skulle nog ha skägg om inte assistenterna drog bort alla strån på hakan. Inatt drömde jag att jag gosade med en uppstoppad mellanspett...
Harpasione

#4 - - Lisalucidor76:

Jag har drömt ett par gånger att du kommer i en förklädnad. Allra starkast minns jag drömmen då en gammal gammal tant med käpp och krökt rygg kom stapplande. Lång kappa och grått lockigt hår med nån slags tant mössa och stora glasögon hade hon. Så smög hon förbi mig och tittade på mig finurligt och log och sa "det är bara jag" Å då såg jag att det egentligen var du

Svar: Kanske en påskkärring? :-D
Harpasione