Alla skrattade

Hela personalen på teatern verkade införstådda med att just jag skulle komma.
Det kändes bra.
Jag fick gott om plats, båda assistenterna släpptes in och jag såg scenen.
Dessutom gav jag ett litet bidrag till showen.
När min respirator började pipa för att jag behövde suga tracken, sa Jesper:
Och där fick någon ett fax. Jag glömde säga: Stäng av alla faxar!
Alla skrattade.

Trevlig kväll, även om jag tycker att han gör sig ännu bättre i annat format.
#1 - - Håkan uG:

Lysande!
Det är ju viktigt att det blir bra, för dej förstås men också för alla andra i publiken, så det kan bli mera bra flera gånger.
(Jag menar så där pedagogiskt som här om sistens när jag kommenterade damen som tyckte att det var trevligt att du fick komma ut.)

#2 - - Helene:

Härligt att kvällen blev lyckad!!