Frikänd

1
Kaj Linna är frikänd.
Efter 13 år.
Han får skadestånd, och ska flytta till El Hierro.
Lyllos!

Jag har bara suttit 11 år.
Och vem vet om jag är oskyldig?
#1 - - Håkan:

El Hierro är fint! Jag var där några dagar i februari. Du har också varit där eller hur?

Svar: En vecka 2007. Då var jag bara lite svag i armarna.
Harpasione

#2 - - Anna:

Jag är övertygad om att du är oskyldig, men tyvärr kan du nog inte begära resning i Högsta Domstolen? :-o
Önskar dej en fin midsommarhelg, ja om en vecka är det visst, med blommor i håret!

#3 - - Anonym:

Eller få semester från sjukdom några veckor/år, tycker jag man kunde kräva iaf..
Det hade varit lättare att stå ut! Då hade jag valt att jobba...

#4 - - Maggan:

Jag förstår din undermening Tina. Linna blev fri efter alla dessa år medan du känner att du aldrig blir fri. Men att ändå acceptera att det är som det är, att finna någon mening ändå, det är det storartade i din situation. Genom din blogg har jag kanske inte fullt ut kunnat förstå din situation men ändå har du lärt mig att få ett hum om hur det är. Viktigt för oss andra att få veta.
Jag beundrar dig så mycket, din humor, ditt sätt att skriva och du behövs här för många. Kram

#5 - - Jenny:

Om jag kunde skulle jag frikänna dig direkt.

#6 - - Irving:

Jag håller med Jenny, jag skulle också frikänna dig på stört! Och skyldig förresten, en sjukdom är inte som att klättra upp på skoltak direkt... Kram

Svar: Men på taket var jag faktiskt bara en förälskad medbrottsling, :-D. Enda gången jag har suttit i en polisbil, hittills.
Harpasione