Ta vad du får

Solen skiner.
Satt ute en timme.
Skönt men tråkigt.
Inte prata, inte läsa, inte använda datorn alls.
Bara tänka.
Prova det.
#1 - - Pia:

Hej!
Jag satt också i solen lite idag. Inte så länge som du....
Har du inte datorn med dig ut? Svårt att fixa det? Men talbok då? Men du kanske ville njuta i tystnad en stund och så blev det lite väl länge?
Jag har nog mina längsta tänkestunder när jag lagt mig. Då snurrar tankarna.

Svar: Ögonstyrning funkar inte i utomhusljus. Ljudböcker är inget för mig. Jag tappar bort mig.
Harpasione

#2 - - Anonym:

Lyssna på musik då?
Eller be en assistent läsa högt ur en tidning?

Svar: Jag tar med radion ut ibland.
Harpasione

#3 - - Irving:

Att lyssna på sina tankar kan vara väldigt tröttande. Jävla ältande ibland. Och högljutt. Kram

#4 - - Lisalucidor76:

Jag har provat. Soljävel tänker jag då.