Aahhh!

Nu kan jag lata mig resten av livet.
Så känns det
nu när föreläsningen är avklarad
Tekniken funkade,
ögonstyrningen funkade
och jag funkade.
Puh! :-)
#1 - - ida:

GRATTIS! (men det kanske blir fler föreläsningar?)

#2 - - Ylva La:

Va, redan avklarad?
Roligt att det gick bra!!

Din kreativa klokskap behövs dock till mycket, mycket mer, så lata sig går inte an

#3 - - Vedran:

Bra jobbat och va härligt det är när allting fungerar som det ska, jag behövde inte ens hålla tummarna för teknikens skull :)

Svar: Det var ju för att du var så proffsig! :-)
Harpasione

#4 - - Anna Margareta:

Grattis, så skönt att det fungerade - jag hade gärna varit där, men det kanske finns en inspelning? Hoppas det. Å du, jag vill inte att du latar dig för länge, vill fortsätta läsa dina texter o tankar här.

Svar: Det kommer en inspelning såsmåningom.
Harpasione

#5 - - Anna Margareta:

Tack, du meddelar här? Ser fram mot detta.

Svar: Jag meddelar
Harpasione

#6 - - Gise:

Väntar också på inspelning !

#7 - - Britt-Christine :

Grattis! Den ser jag fram emot att se.